Destination UX



    Zastosujemy nieszablonowe podejście do zaprojektowania Naszej przestrzeni fizycznej oraz cyfrowej. Design Thinking oraz Service Design to metody, które w procesie tworzenia zawsze stawiają użytkownika na pierwszym miejscu.
    Proces kreowania zaproponowanej przestrzeni oraz efektywnych i kompleksowych usług poprawiających doświadczenia użytkowników obejmuje cztery fazy:
• Faza I: Odkrywanie. Istotą tej fazy jest zrozumienie problemów oraz doświadczenia użytkowników.
• Faza II: Definiowanie. Głównym celem fazy jest dogłębne przeanalizowanie problemu, tak aby zdefiniować jego istotę przed rozpoczęciem procesu jego rozwiązywania. Narzędzia przedstawione w tej fazie mają na celu ułatwienie projektantom sformułowanie wyzwania i zebranie kluczowych wniosków z badań.
• Faza III: Rozwijanie. Faza ta inicjuje opracowywanie rozwiązania. Członkowie zespołu lub danej społeczności rozpoczynają generowanie pomysłów, ich opisywanie, wizualizowanie i ocenianie. Narzędzia przedstawione w tej fazie mają na celu wsparcie projektantów/zespołu w opisywaniu i prezentowaniu sugerowanych rozwiązań.
• Faza IV: Dostarczanie. Ta faza polega na zaplanowaniu wdrożenia zaprojektowanych rozwiązań, wyznaczeniu adekwatnych osób i zespołów oraz zaplanowaniu prac przygotowawczych.