Destination UX
Zastosujemy nieszablonowe podejście do zaprojektowania
Naszej przestrzeni fizycznej oraz cyfrowej. Design Thinking oraz Service Design to metody, które w
procesie tworzenia zawsze stawiają użytkownika na pierwszym miejscu.
Proces kreowania zaproponowanej przestrzeni oraz efektywnych
i kompleksowych usług poprawiających doświadczenia użytkowników obejmuje cztery
fazy:
• Faza I:
Odkrywanie. Istotą tej fazy jest zrozumienie problemów oraz doświadczenia
użytkowników.
• Faza II:
Definiowanie. Głównym celem fazy jest dogłębne przeanalizowanie problemu, tak
aby zdefiniować jego istotę przed rozpoczęciem procesu jego rozwiązywania.
Narzędzia przedstawione w tej fazie mają na celu ułatwienie projektantom
sformułowanie wyzwania i zebranie kluczowych wniosków z badań.
• Faza III:
Rozwijanie. Faza ta inicjuje opracowywanie rozwiązania. Członkowie zespołu lub
danej społeczności rozpoczynają generowanie pomysłów, ich opisywanie,
wizualizowanie i ocenianie. Narzędzia przedstawione w tej fazie mają na celu
wsparcie projektantów/zespołu w opisywaniu i prezentowaniu sugerowanych
rozwiązań.
• Faza IV:
Dostarczanie. Ta faza polega na zaplanowaniu wdrożenia zaprojektowanych
rozwiązań, wyznaczeniu adekwatnych osób i zespołów oraz zaplanowaniu prac
przygotowawczych.